سیر تکامل فاطی: )

خاطراتم...

سیر تکامل فاطی: )

خاطراتم...

  • ۰
  • ۰

گزارش!!

من یا نمیام،یا اگه بیام میام ک بنویسماااااااااا...

4شنبه عصر رفتم خونه یاسی دوستم.شهریور ازدواج نموده بود و منم رفتم پیشش.واسش شوکول بردمو یه سکه پارسیان.اصن حس ادم بزرگا بهم دس داده!

یه سری چیز میز خوردیم و حرفای بیهوده زدیم.در همین حین یسی بهم خبر داد ک علی تصادف کرده.اینکه تا اخر شب دکتر بیاد و برن ام ار ای،50بار فشار ما بالا و پایین شد.فعلا گردنشو بستن تا یه هفته اتی حالا.کلا اینکه دکی نبود و ام ار ای و هرچیزی رو واسش ایمیل میکردن!!!

خلاصه ک اون شب یاسی واسم پیراشکی گوشت درس کردو نشسیم خوردیم.رابطش با شوهرش به طرز مسخره ای مث خانوم و اقاهای 50سالس.حرمت ریزی م اوایل ازدواج هس اصن تو خونشون وجود نداره.حاشیه های خانوادگی و مامان من و مامان تو و نمیدونم خواهر تو اینجور و دوسای من اونجور!!البته میشه از خامی هم باشه.

دیروز رفتیم خونه دخی عمه(لازم به ذکره ک بهتریییییییییییینننننن رفیقای من 2تا از دخترعمه هامن)همیشه مجلس ما پر از خندس.مرور خاطرات هس از چند ماهی ک دانشگاه بودیم و دیدن کلیپای باحال و البته یه سری بحثای فلسفی...جمعی بسیاااااااااااااار خوب!

امروز صبحم کلاس زبان داشم...دیروز خیلی مسخره بود.با استاد زبانم بحثم شده بود.میگفتم خب ما اومدیم تعطیلات و فردا هم ک تاسوعاس،چرا باید کلاس باشه؟اونم میگفت من کلاسو تشکیل میدمو از قبل هماهنگ شده و از این صحبتا...کلا خیلی بی شعوره: دی

اها یادم رفت دیروز صبح رو بگم.دیروز صبحم با یسی رفتیم ک عکسشو تحویل بگیره.بعد محبوب(یکی از دوستان)زنگید ک میخواد بره گوشیشو تعمیر کنه و خلاصه امید و دوستشم اومدن.امید فامیل محبوبس،17سالشه و یه اشنایی دارن با یسی.قبلنا تفریحات خانوادگی داشتن!!!

کارشون واقعا طول کشیدددد و واقعا اینجا ظهر بود.هوا گرمممممم بوددداااا..کلی زیرلب غر زدم تا دیگه رفتیم.البته خوشم گذش:))))

در نهایتم تاسوعاتون پر از اشک و آه و ناله:)

  • ۹۴/۰۸/۰۱
  • میس فاطی

نظرات (۲)

  • شـاهـ پـَری
  • سلام فاطییییی :***
    این دوستت چند سالشه ؟ حالا یه مدت که بگذره درست می شن :)
    یعنی عاشق ماجراهاتم من :دی هر روز یه داستان هیجان انگیز داری تو :دی
    پاسخ:
    سلاااااامممم عزیزم.
    هوووم،22سالشه.1سال ازم بزرگتره فقط...امیدوارم: )
    قربان شما:)))))))))
    :-) بالاخره کوچ کردی ؟! وبلاگ جدید مبارک.
    پاسخ:
    آره...با اینکه دوس نداشم ولی اومدم دیه.
    مرسی:)

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی