سیر تکامل فاطی: )

خاطراتم...

سیر تکامل فاطی: )

خاطراتم...

  • ۰
  • ۰

هی میگم می شینم پای لب تاب و می نویسم و هی وقت نمیکنم.درس میخونم.با کلی استرس.یه استرس احمقانه ی پیش داورانه ک اگه نشه چی؟

نمیرسم بیام اینجا چون هم واسه امتحانا میخونم هم ارشد و هم زبان.به جوری خودمو فرق کردم توی درس ک نخوام فک کنم به چیزایی ک آزارم میدن...

اتفاقات خاص و حادی نمیفته و همش سوتی ها و خنده های ریز روزانه هس.الان چند نمونه براتون ذکر میکنم،بله:

1.ریحان رفته واسه علیرضا ی ساعت خریده 350.وقتی اومد گفت اینقدر بچه ها بهش توپیدن ک خدا میدونه.اصن گرخیده بودن.ریحانم هی میگفت 350واسه ساعت زیاد نیس،عارفه میگه واسه ساعت زیاد نیس،واسه علیرضا زیاده،اصن جمله ناب بودااااا.آهان،آدم از این زورش میاد ک دیگه خودش کلا 6تومن داره و میگه ک میخواد با این 6تومن شارژ بخره با علیرضا بحرفه.اگه کسی حرفی داره بیاد بگه:)))))

2.اون روز ناهید از بیرون اومد یه سری کاغذ رو تختش بود،این کاغذا ما واسش می ذاریم و اونم پهن میکنه زیر پای همسترش.تشکر کرد و کاغذارو گذاش.بعد زینب-اون یکی هم اتاقیم-خونه بود.اس داد میگه ناهید جزوه فلانی رو گذاشتم رو تخت بهش بده.اصلا قیافه ناهید دیدنی بودا.حالا این همستر عزیزم روی کاغذا جیش کرده بود.هاها.هیچی دیگه،برش داشتیم بهش عطر زدیم و دادیم به دختره:)))))

3.دیگه هم اینکه به روز من ناهار سلف گرفته بودم و کلی گرسنه بودم،ولی نمیدونم چرا دوس نداشتم ناهار بخورم،بعد بچه ها تو اتاقم غذا درس کرده بودم و با اینکه گرسنه بودم دوس نداشتم بخورم.خلاصه ک خوابیدم.عصر ساعت پنج اینا راغب اومد با خودش جوجه آورده بود گفت امیرعلی داده گفته بده فاطی.اصن شما الان به تقدیر ایمان اوردین؟؟؟(امیر علی رو یادتون ای؟همون همکلاسی زارعی ک کلی سوژه و فان هس ولی خیلی پسر خوبیه،همون)

  • ۹۵/۰۱/۲۵
  • میس فاطی

نظرات (۲)

  • اون روی سگ من نوستالژیک ...

  • خااااااااااک بر سر ریحان:))))))
    حالا بذار سلام کنم خوبی؟؟؟ به به چه دخترمون درس خون شده اوررین
    اره امیر علی یادمه گفتم که من یکی مثل این لازم دارم هی منو بخندونه:)))))))))
    عشق رو نیگاه رفده جوجه خریده فرستاده برا فاطی:))))))
    پاسخ:
    عاشقه دیگه،عاشق:)))
    سلام عزیزم،مرسی،تو خوبی؟اره دیگه،درس می خونم مثلا:)))
    اصن اینا همش نشونس:))))
    درس خوندن عالیه بهترین کارو میکنی فاطی جان :)

    ریحان رو میزدینش یکم آروم میشدین باز :))))))
    لابد پسره هیچی واسش نمیخره :|
    پاسخ:
    اوهوم،خیلی خوبه.
    من زیاد شوکه نشدم آخه ازش توقع میرفت ک اینقدر احمق باشه:)))
    چرا میخره،ولی نه در این حدا،خیلی دانشجویی

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی